loading...
سرگرمی مشهد
سرگرمی مشهد بازدید : 48 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

عکس های جدید علی ضیا مجری

در ادامه مطلب...

شب گذشته در نوزدهمين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه ماه عسل كه در اين روزهاي زيباي عرفاني و معنوي مهمان خانه هاي روزه داران است با اجراي سيد علي ضيا از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت و سپس تيتراژ آغازين برنامه با صداي بنيامين بهادري به مانند روزهاي قبل نواخته شد.

در آيتم حافظان قرآن كريم رقيه محمدي (دكتراي علوم و قرآن و حديث و حافظ كل قرآن) مهمان اين بخش از برنامه بود.

رقيه محمدي حافظ كل قرآن گفت: در سن شش سالگي به كمك پدر و مادر و خواهر بزرگترم كل قرآن را حفظ كردم.

سيد محمد كاكاوند (برادر مرحوم رضا كاكاوند و اهدا كننده عضو به رضا داوود نژاد) شهناز خارستاني (مادر مرحوم رضا كاكاوند ) و نسرين مظفري (همسر رضا كاكاوند) به همراه رضا داوود نژاد (بازيگر سينما و تلويزيون و گيرنده عضو كبد از مرحوم رضا كاكاوند) از مهمانان بخش اول برنامه ماه عسل بودند.

نسرين مظفري (همسر مرحوم رضا كاكاوند) با حضور در اين برنامه گفت: همسرم از اوايل ارديبهشت بدليل تومور مغزي سردرد داشت و بعد در بيمارستان بدليل ايست قلبي دچار مرگ مغزي شد و بعد از آن براي پيوند اعضا از ما رضايت خواستند.

وي ادامه داد: براي هر فردي اين موقعيت سخت است ولي خود رضا در تعطيلات عيد از من خواست براي پر كردن كارت اهداي عضو برويم هر چند فرصت نشد ولي اين خواست قلبي او بود.

شهناز خارستاني (مادر مرحوم رضا كاكاوند)در ادامه گفت: پسرم خطاط بود و يك نهج البلاغه را با خط خود نوشته بود و داراي دو فرزند پانزده و ده ساله است.

وي افزود: از زماني كه در مراسم چهلم پسرم در مسجد رضا داوود نژاد را ديدم كه خيلي رنگ پريده است از آن روز براي سلامتيش ختم صلوات نذر كردم.

مادر كاكاوند تصريح كرد: خوشحالم كه اعضاي بدن پسرم به اين افراد اهدا شده احساس مي كنم پنج تا پسر دارم.

رضا داوود نژاد (بازيگر سينما و تلويزيون و گيرنده عضو كبد از رضا كاكاوند) با حضور در برنامه ماه عسل گفت: شكر خدا روز به روز بهتر مي شوم صحبت كردن براي من خيلي سخت است بيماري من شرايط دشواري بود.

وي افزود: زماني كه از بيمارستان مرخص شده بودم و منتظر كبد بودم در وضيعت بدي به سر مي بردم اين انتظار خيلي انتظار بدي است.

داوود نژاد ادامه داد: اينكه انتظار مرگ يك انسان را داشته باشي تا براساس آن تو از مرگ نجات پيدا كني اين وضيعت بسيار سخت بود.

وي تصريح كرد: روز به روز حالم بدتر مي شد خانواده ام در كنارم بودند ولي از اينكه آرزو كنم خجالت مي كشيدم و با خود مي گفتم هر چه خدا بخواهد.

داوود نژاد تصريح كرد: بعد از آن در بيمارستان عمل انجام شد و بعد از عمل متوجه شدم كه كبد را از يك هنرمند خطاط هديه گرفتم.

وي عنوان كرد: خانواده ام كه براي مراسم روز سوم مرحوم رضا كاكاوند رفته بودند آن فضا و برخورد خانواده آنها برايشان عجيب بود كه با آغوش باز از خانواده من استقبال كرده بودند و از همه بيشتر مادربزرگم خيلي تحت تاثير قرار گرفته بود.

داوود نژاد اظهار داشت: زندگي ام را مديون اين لطف هستم و صحبت راجع به اين موضوع برايم بسيار سخت است.

وي خاطرنشان كرد: اين خانواده مانند خانواده خود من هستند و احساس نزديكي به آنها مي كنم.

داوود نژاد در پايان تاكيد كرد: بايد فرهنگ اهداي عضو در بين همه اقشار جامعه جا بيفتد.

علي اصغر رحيمي (پدر مرحوم پيمان رحيمي اهدا كنده عضو ) ثريا حسن دخت (مادر مرحوم پيمان رحيمي اهدا كننده عضو )برات علي رئوفي مهر به همراه همسر خود گيرنده عضو ريه از پيمان رحيمي ) از مهمانان بخش دوم برنامه ماه عسل بودند.

علي اصغر رحيمي (پدر مرحوم پيمان رحيم اهدا كننده عضو )گفت: پيمان بدليل ميانجي گري بين چند نفر كه در حال نزاع بودند دچار ضربه مغزي شد.

وي افزود: ساعت دوازده شب بود كه به من اطلاع دادند پسرم در بيمارستان است ودر آنجا متوجه شدم بدليل ضربه به مغزپيمان مغز كنترل خود را از دست داده است.

وي ادامه داد: در حال حاضر حدود يك سال و دو ماه از مرگ پيمان مي گذرد من همين يك فرزند را داشتم.

ثريا حسن دخت (مادر مرحوم پيمان رحيمي )گفت: من هر زمان كه از خواب بيدار مي شوم با پسرم صحبت مي كنم مي گويم صبح بخير پسرم كجا رفتي چرا در رختخوابت نخوابيدي.

مجري برنامه با اشاره به عكس پيمان رحيمي كه در دستان مادش بود عنوان كرد: چقدر پسر زيبا و خوش تيپي داشتيد.و مادر پيمان خطاب به علي ضيا گفت: من هميشه صحبتهاي شما را پاي تلويزيون گوش مي دهم فقط چشمان شما با پسرم فرق دارد شما خيلي شبيه او هستيد و من را به ياد پسرم مي اندازيد.

برات علي رئوفي مهر (همسر گيرنده عضو ريه )گفت: همسر من دو سال و نيم بود كه از اكسيژن دائم استفاده مي كرد و همه پزشكان او را جواب كرده بودند.

وي افزود: خانه ما مثل يك كارگاه شده بود هشت تا دستگاه اكسيژن داخل خانه بود و خود من هم نا اميد شده بودم.

رئوفي مهر تصريح كرد:دو بار براي پيوند ريه رفتيم ولي ريه اي به همسرم من نمي خورد روزي كه براي پيوند رفتيم در زمان عمل همسر من فقط ۲۸ كيلو داشت و به خاطر وزن كمش نمي خواستند او را عمل كنند.

وي ادامه داد: ما هميشه دو ركعت نماز يوميه براي پيمان مي خوانيم و فرزندان من او را پيمان عزيز مي نامند زندگي ما در حال متلاشي شدن بود من سه فرزند دارم و فرزند شما زندگي ما را نجات داد.

و در پايان جملات برات علي رئوفي مهر پدر پيمان اظهار داشت : يك سال است كه راحت نخوابيدم الان ديگه راحت مي خوابم.

ماه عسل برنامه اي است كه در ايام ماه مبارك رمضان هرشب ساعت ۱۹:۱۵ از شبكه سه سيما با اجراي سيد علي ضيا و تهيه كنندگي مجيد يوسفي به روي آنتن مي رود.

باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3529
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 1,885
  • باردید دیروز : 4,064
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,083
  • بازدید ماه : 11,238
  • بازدید سال : 63,855
  • بازدید کلی : 817,889
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید