loading...
سرگرمی مشهد
سرگرمی مشهد بازدید : 28 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

عکس

در ادامه مطلب...

عکاس : در حال خرید یک کارت تبریک تولد در سوپر مارکت بودم که متوجه شدم یک پیرمرد جلوی بخش فروش کارت ولنتاین ایستاده و در حال انتخاب هست بنابر این جلو رفتم و از پیرمرد پرسیدم میخواهید برای همسرتان کارت تبریک بگیرید پیرمرد با چشمان اشک آلود گفت که همسرم ۳ سال پیش در اثر ابتلا به سرطان سینه فوت کرده اما من هنوز به خرید نان و کارت تبریک ولنتاین ادامه میدهم و بر سر مزار همسرم میبرم تا بداند که تنها کسی هست که همیشه در قلب من بوده ، هست و خواهد بود.
به گزارشپیک اکت به نقل از فان مهراین عکس در سایت فیسبوک در طول ۸ ساعت ۲۲۴ هزار لایک خورده و ۶۵ هزار بار به اشتراک گذاشته شده است.

عکس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3529
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 1,266
  • باردید دیروز : 4,064
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,464
  • بازدید ماه : 10,619
  • بازدید سال : 63,236
  • بازدید کلی : 817,270
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید