loading...
سرگرمی مشهد
سرگرمی مشهد بازدید : 41 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

ناراحتی جنیفر لوپز از دروغی که به وی نسبت داده اند !+عکس

 ناراحتی جنیفر لوپز از دروغی که به وی نسبت داده اند !+عکس


جنیفر لوپز از اخبار جدیدی که درباره بدرفتاری او با یک مستخدم هتل منتشر شده است ، خیلی ناراحت است.

به گزارش لیمو دانلود به نقل از آفتاب :مستخدم یک هتل آلمانی با نام”پری دوداج” ادعا کرده است که این خواننده ۴۳ ساله باعث اخراج او از محل کارش شده است اما داور سابق امریکن آیدل ادعا می کند هرگز چنین کاری را انجام نداده است.

جنیفر در وب سایت تویتر نوشت:” فکر می کنم شما مرا بهتر می شناسید … من هرگز بخاطر یک امضاء کسی را اخراج نمی کنم . من اصلا” از این موضوع اطلاع نداشتم و اولین بار در تویتر این خبر را شنیدم و واقعا” ناراحت شدم.”

جنیفر لوپز که در فیلم ” مستخدمی در منهتن ” نقش یک خدمتکار را بازی می کند هفته گذشته به آلمان سفر کرده بود و پری دوداج که یکی از مستخدمین هتل محل اقامت این خواننده مشهور بود ادعا می کند که فقط بخاطر درخواست یک امضاء از جنیفر اخراج شده است.

پری دوداج گفت: :”من اتاق جنیفر لوپز را تمیز کردم و از آنجایی که یکی از طرفداران او بودم کمی جسارت به خرج دادم و دوباره به درب اتاق او رفتم تا از او درخواست کنم که یک امضاء به من بدهد.”

” اما دستیاران او اجازه ندادند من وارد اتاق شوم و درخواست مرا رد کردند.”

” روز بعد ،از شرکتی که مرا در این هتل استخدام کرده بود با من تماس گرفتند و به من گفتند که خانم جنیفر لوپز از تو شکایت کرده است . ”

“من همانجا و با همان تماس تلفنی اخراج شدم ، فقط به خاطر یک امضاء!”

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3529
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 3,181
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,315
  • بازدید ماه : 8,470
  • بازدید سال : 61,087
  • بازدید کلی : 815,121
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید