loading...
سرگرمی مشهد
سرگرمی مشهد بازدید : 56 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

روایت یک مادر از کشته شدن فرزاندنش در سندی


روایت یک مادر از کشته شدن فرزاندنش در سندی


پلیس اجساد این بچه ها را ۳۰ مایل آنطرفتر از محل حادثه در میان گل و لای سیل و در زیر آبها پیدا کرد.

به گزارش لیمو دانلود به نقل از پرداد :در گزارشات آمده است که مادر ۳۹ ساله این پسرها که “گلندا مور” نام دارد ۱۲ ساعت تمام بعد از اینکه طوفان بچه های او را از میان بازوانش ربود در خیابان جیغ میکشید و کسی به او کمک نمیکرد.
خودرو این زن که یک پرستار است طعمه آبهای خروشان ناشی از طوفان سندی شد. او سعی داشت خود و فرزندانش را نجات دهد که سیل بچه های او را از میان بازوانش ربود . او خیلی سعی کرد بچه ها را نگه دارد اما قدرت طوفان به قدری بود که بچه ها با فشار آب از مادرشان جدا شدند.
پلیس اجساد این بچه ها را ۳۰ مایل آنطرفتر از محل حادثه در میان گل و لای سیل و در زیر آبها پیدا کرد.
این زن میگوید:” هنگام حادثه وقتی آب بچه هایم را برد درب منازل زیادی را زدم و کمک خواستم اما همه به من گفتند چون مرا نمیشناسند به من کمک نمیکنند . من در پناه درب یک منزل ۱۲ ساعت تمام به آبهای خروشان خیره شدم و جیغ کشیدم اما کسی به من کمک نکرد و ۱۲ ساعت بعد با بهتر شدن هوا در خیابان پرسه میزدم که ماشین پلیس را دیدم و درخواست کمک کردم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3529
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 1,874
  • باردید دیروز : 4,064
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,072
  • بازدید ماه : 11,227
  • بازدید سال : 63,844
  • بازدید کلی : 817,878
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید