loading...
سرگرمی مشهد
سرگرمی مشهد بازدید : 26 سه شنبه 30 فروردین 1390 نظرات (0)

افسانه پاکرو بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران همانند دیگر بازیگران کشور در زمان مشخص با خدای خود عبادت می کند و از دید او همین عبادات باعث موفقیت وی شده است.
پاکرو در این مورد می گوید:من همشه سعی کرده ام نماز اول وقت را بخونم چون آرامش خاصی را به من می دهد و پس از آن متوجه شده ام که تمرکز بهتری دارم,از این رو توصیه می کنم که برای آرامش و عبادت با خدا نماز را اول وقت بخوانیم.
افسانه پاکرو که تابستان امسال در سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان با نام در مسیر زاینده رود حضور داشت,در مورد این سوال که آیا سال آینده هم در سریال های ماه رمضان حضور دارد پاسخ داد:من خیلی دوست دارم که سریال با حال و هوای ماه رمضان متناسب باشد اما در مسیر زاینده رود کمی متفاوت بود,اگر سال آینده سریالی که متناسب با ماه مبارک رمضان ساخته شود و به من پیشنهاد بدهند حتما بازی خواهم کرد.

عکس و مصاحبه جدید با افسانه پاکرو+بیوگرافی

عکس و مصاحبه جدید با افسانه پاکرو+بیوگرافی

عکس و مصاحبه جدید با افسانه پاکرو+بیوگرافی

عکس و مصاحبه جدید با افسانه پاکرو+بیوگرافی

عکس و مصاحبه جدید با افسانه پاکرو+بیوگرافی

عکس و مصاحبه جدید با افسانه پاکرو+بیوگرافی

عکس و مصاحبه جدید با افسانه پاکرو+بیوگرافی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3529
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 4,064
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,452
  • بازدید ماه : 9,607
  • بازدید سال : 62,224
  • بازدید کلی : 816,258
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید