loading...
سرگرمی مشهد
سرگرمی مشهد بازدید : 33 سه شنبه 30 فروردین 1390 نظرات (0)

عکس های ديدنی از نيلوفر خوش خلق

عکس های ديدنی از نيلوفر خوش خلق

عکس های ديدنی از نيلوفر خوش خلق

عکس های ديدنی از نيلوفر خوش خلق

عکس های ديدنی از نيلوفر خوش خلق

عکس های ديدنی از نيلوفر خوش خلق

عکس های ديدنی از نيلوفر خوش خلق

عکس های ديدنی از نيلوفر خوش خلق

عکس های ديدنی از نيلوفر خوش خلق

عکس های ديدنی از نيلوفر خوش خلق

عکس های ديدنی از نيلوفر خوش خلق

عکس های ديدنی از نيلوفر خوش خلق

بیوگرافی نیلوفر خوش خلق:

بازی در سینما را از ابتدای دهه هشتاد و حضور در سه فیلم ضعیف آغاز کرد. اما با کمی صبر و تامل از سال 1384 در فیلم های خوب و در نقش های بهتر ظاهر شد. بازی او در فیلم « چند روز بعد » تحسین برانگیز است. مصاحبه: جایی از امین حیایی خواندم که گفته بود : «در زمانی که من دچار افسردگی شدید بودم و نتوانسته بودم بجای محمدرضا فروتن در فیلم قرمز ساخته ی فریدون جیرانی بازی کنم ٬ نیلوفر از خانواده اش در خارج از کشور جدا شد و به ایران آمد تا در کنار من باشد » ٬شما متولد ایران هستید ؟ متولد ایران هستم ، مدتی در خارج از کشور زندگی می کردم که فکر نکنم آنقدر بر روی زندگی ام تاثیر داشته باشد . متولد چه سالی هستید ؟ ۱۳۵۱ ....

وی همسر امین حیایی است که :
بازی در سینما را از ابتدای دهه هشتاد و حضور در سه فیلم ضعیف آغاز کرد. اما با کمی صبر و تامل از سال 1384 در فیلم های خوب و در نقش های بهتر ظاهر شد. بازی او در فیلم « چند روز بعد » تحسین برانگیز است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3529
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 4,064
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,342
  • بازدید ماه : 9,497
  • بازدید سال : 62,114
  • بازدید کلی : 816,148
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید